Thursday, 10 May 2012

semoga cepat sembuh

salam...
aku rindu kat encik blogger..maaf...busy..test tak pernah putus..huhu...~

by the way..one of my skuad sakit..dia dah balik rumah dia..sudden loss of vision..
aku selalu jugak kacau dia..sekarang aku terasa RINDU kat dia!!! sangat rindu..sebab dia ja yang suka melayan perangai ngada-ngada aku...yang lain tu cuma suka cari gaduh dengan aku..dia suka treat aku macam adik..dia tua setahun dari aku...ira~ cepat la sembuh...boleh balik level cepat-cepat...aku rindu kat kau laaa...before this aku tak pernah cakap aku rindu kan? sekarang ni betul-betul rindu...rindu nak kacau ira..rindu nak bebel kat ira...rindu nak sakat ira...ira..be strong k..hari tu sedih sangat sebab tak sempat jumpa ira bila ira datang level... hmm..akhir kata..ira...~ jom laaa gaduhhhhh!!!! rinduuuu nak gaduhh! waaa :'(

p.s : semoga dipermudahkan segalanya..esok nak scan...insyaAllah..tak kan ada apa-apa..

No comments:

Post a Comment