Wednesday, 23 May 2012

#entahapapantah

salam...
dah bersawang daaa blog aku ni haaa...apa khabar? tadi ada laa terjah beberapa blog...quite busy laaa...nasib laa minggu ni takda test mahupun quiz dan sebagainya sebab minggu depan dah nak cuti gawai...seminggu beb cuti...best laaa..~

best pun aku tak balik kedah pun -.-'' maka....bertapa laaa aku di muka bumi uitm shah alam ini bersama beberapa orang teman yang turut join...huh? tak ada kaitan dengan tajuk langsung! apo daaa...~

ok..back to the topik..aku sebenarnya mengalami perasaan homesick..hampir dua minggu dah laa aku homesick...entah laaa kenapa lately ni aku selalu sangat rindu rumah..acik pun selalu call aku..selalu gaduh2 setiap kali dia call..lagi laaa terasa nak balik..call nyah..tak habis-habis dengan shopping dia..untunglaaa...hahaha
mak n ayah pulak tak habis-habis bebel suruh fokus study dulu...hehe...thanx mak..thanx ayah..selalu ada bila anak-anak dorang memerlukan..this holiday,,family aku nak turun shah alam..sebab tu laaa aku tak balik kedah..maybe dalam 3 hari..hari first tu pergi kenduri kat kajang...rumah maklong..adik-beradik sebelah ayah...lepas tu pergi rumah makngah dekat nilai..ayah cakap nak shoping kat nilai >.< ?? apakah?? aku sudah semestinya shopping baju raya...kuang3...ok enough..

dah masuk bulan rejab rupanya..so? how was your first rejab? ok? selamat menempuhi hari-hari yang bakal datang..tempuhilah dengan penuh kesabaran..Allah sentiasa bersama orang-orang yang bersabar...lalala..

*ok...chow dulu before aku merepek meraban lagi banyak..biasalaa jari ni dah lama sangat tak taip..mula laa nak taip bukan-bukan..ok..selamat malam semua...salam..take care

p.s : saya rindu 'avengers'...~ lalalala..

No comments:

Post a Comment