Saturday, 28 April 2012

tidur depan laptop

salam...
hohoho....tertidur depan laptop itu memang kebiasaan bagi aku...
especially bila wat kerja atas katil...memang laptop adalah bantal dakap aku..ngeeee~
actually,,aku dah menyimpan harapan dan berazam serta bertekad untuk menghabiskan lab report fluid mechanic aku nie haaaa...malangnya...

ibarat aku pada mulanya.....(bukan wajah sebenar)

after beberapa minit...aku pun xpasti

inilah hasilnya...huhu



..............................................................................................................................................................................................

alang-alang dah terjaga...aku terus updated blog sebabnya? aku tengok lab report,,mulut aku asyik menguap..
kejam betul...bila ngadap blog,,,perghhhhh...lajunyaaa tangan aku berlari atas keypad board ni....
dan inilah hasilnya...

p.s : lain kali kena lebih kuat berazam...jangan tergoda dengan katil
p.p.s : selamat malam...adiossss~~~

No comments:

Post a Comment