Sunday, 29 April 2012

nasi lomak

salam..

nak kongsi sikit...gara-gara nasi lomak,,pagi tadi aku dikejutkan oleh kak sulung aku or aku panggil dia 'yong'....panggilan orang perak..yong ni alhamdulillah sekarang sedang pregnant..almost 1month kalau tak silap laa...and then,,nak di jadikan cerita pagi tadi after subuh,aku selalu akan tidur balik... walaupun tidur after subuh xelok .....ngeee....dia teringin nak makan nasi lemak kat taman alor janggus...(mak selalu beli...sedap ooo)...ok..memandangkan abang long aku(abang ipar aku a.k.a suami yong) tak balik sekali sebab dia kerja..so,,adik-adik yong laa jadik mangsaa....and aku laaa orang tuuu...wahaaa..then,,aku g laaa beli..perghh...balik jaa dari kedai tu,aku terus melantak dua bungkus nasi lomak!! fuhh..memang terbaik...lepastu online kejap..aku ngah update blog laa..malangnyaaa,,xkesampaian apabila hujan pulak...
*hujan waktu pagi..tergugat iman...
apa lagiii...terus aku tutup laptop n tidur~~~ sampai laaa jam11 pagi...lalalala~ahaks!


----> tidur terganggu laaa sebab mak kejutkan suruh beli tiket..tiket balik shah alam...waaa :'(
cuti dah berakhir rupanya..huhuhu....g la siap-siap beli tiket...wahahaha..aku naik bas Etika...sebab?
sebabnya : kerusi dia besar oooo...pastu selesa laaa...sila laa naik...best oo... *promot etika jap*
after beli tiket bas tuu...aku tengok tangki minyak kereta banyak lagi...yabedabedu laaaa jawabnyaa...aku g window shoping sorang-sorang...jadi loner jap arini...haha...sebab aku window shoping tanpa dirancang pun..starting kat tesco mergong then terus ke alor star mall then lastly g stargate alor star...hehe..nampak laaa takda kerja nak buat kan? huhu..kat alor star mall tu aku dah tergugat aw nak tengok wayang...tup tup fon bunyi...
.
.
.
"fazreen,kau kat mana? " kawan kol..
"aku ngah tengok screen pawagam ni haa..kat as mall"
"dengan sapa?"
"err...aku sorang..."
"tak payah buat kerja gilaa laa! g balik sekarang!"
"tapi....the avengersss????"
"aku cakap..balik!"
.
.
.
huhuhu....aku pun balik laaa..kononnya laaa..padahai aku terus g stargate pulak...hahaha...maaf yaa kawan..degil sikit...
actually...mesti tertanya kan kenapa aku sanggup g window shopping sorang-sorang? sebab aku mencari sesuatu...dah lama aku teringin nak beli...aku pusing shah alam pun tak jumpa jugak...pusing alor star tadi pun tak jumpa...hmm..~~
kalau ada sesiapa menjumpai tolong gitau boleh? nakkkk sangat...
barang tu adalah beg galas berwarna hijau striking



beg diatas sebagai contoh jaaa..tapi aku nak lagi striking dari yang contoh ni..
design,,as simple as it is..macam yang kat atas tu pun dah ok...
nak sangat!!!!
huhuhu....


p.s : sekarang ni aku minat yang striking pulak...hijau striking..kuning striking...perghh...:DD
p.p.s : petang-petang dah merepek bukan-bukan daaa..huhu..
p.p.p.s : beg ni memang sangat-sangat nak...huhu...somebody can make my dream come true??

*itu saja...undur diri dulu...adiosss~

No comments:

Post a Comment