Tuesday, 24 April 2012

luahan hati

ok....
gempak je kn? huhu..sebenarnya..aku masih lagi kontact ngan si F...kalau penah terbaca bout blog lama..aku penah cerita bout si F..yup..xdinafikan..si F tu my ex...my first love maybe..sekarang..kitorang sebagai kawan jaaa....ngeee..sebab dia dah berpunya...cantik awek dia..malangnyaaaa...

jeng...jeng..jeng...

dia xbahagia pun dengan awek dia tu....selalu gak ngadu kat aku..aku serba salah..sebab aku masih sayang dia...walaupun aku penah kapel ngan si A after si F ni...tapi apa bley buat..huhu...
orang cakap..kalau ad jodoh xkemana kan? yup...! betul tu....huhu..
dia cakap camni ngan aku..
"kan best kalau dapat jumpa.."
aku plak...-.-'
speechless...
wahaaa...its happen again....
lalalalala...~~

datz all....ketemu lagi..daaa~

3 comments:

  1. hi hi...jgn la jeles.lupakan yang lama tu...hehe :)

    anyway,nice knowing u!

    ReplyDelete
  2. wooo. mesti ramai koleksi ex boy ni. kehkeh :D

    ReplyDelete
  3. mr clive : hahaha..thanx..nice knowing u too... :)

    camy alya : hehehe....dulu jahhhhh....sekarang dah insaffffff....ngeeee

    ReplyDelete