Saturday, 28 April 2012

kecelaruan maklumat

salam....

silalah tonton.....



.
.
.
.
.
ini bukan kes nak promote mamat ni...or nak bagitau yang aku memang minat mamat ni...tapi aku memang follow mamat ni sebab dia orang utara..n satu lagi sebab video dia semua best-best..hehe...ok..stop..back to topik...actually nak cakap..
apa yang dia cakap betul maaaa...aku pernah ada di situasi di mana aku mendapat maklumat yang berbeza-beza...perghhh..biasalaaa...manusia ni banyak buat silap...and aku jugak pernah buat tuduhan tanpa usul periksa...ish ish ish...xpatut-xpatut..sekarang dah insaf...sama-sama berubah yaa...apa-apa un nak buat,,mesti mendengar kedua belah pihak...bukan sebelah ja tau...tamo tamo tamo...:D
itu sahaja...ketemu lagi..adiossss~

p.s : saya rindu kawan-kawan saya...kawan-kawan sekolah saya..xkisah laa yang sekolah asma mahupu sekolah mrsm..
p.p.s : hope korang pun xlupakn aku yaaa...miss you all...
p.p.p.s : aku xpenah sombong..sentiasa doakan korang berjaya.. love korang..

No comments:

Post a Comment