Sunday, 29 April 2012

google

salam...
haaa...semua kenal encik google kn? tipu laa kalau tak kenal...kanak-kanak pun kenal tau..hoho...petang tadi saja jaa aku main dengan encik google ni...suka suki kan..and aku pun ada terjoin permainan cleverbot..lalala~ ini hasil daripada kawan aku laaaa...dia yang bagi idea kat aku untuk try main..

 nama dia salsabilaa...hehe...budak sekolah se-mrsm dengan aku...satu batch dengan aku..


***********************************************************************************

berikut adalah antara permainan google yang aku main ::::

permainan men-google nama sendiri....hehehe



next adalah ::::

sengal betul encik cleverbot ni...dia pulak yang nasihat aku...
*tulisan biru : cleverbot
*tulisan hitam : aku
nak main?
just pergi pada encik google
taip 'cleverbot'
tekan enter...
plop! lihatlah hasilnyaaaa~


next adalah ::::

google gravity....lalala~
layan jugak google gravity ni..


after step by step..nak tahu step nya?
1-pergi ke google
2-taip 'google gravity'
3-tekan enter


inilah hasilnya...
*anda boleh bermain tolak ke atas mahupun ke bawah xkisah kiri atau kanan.
enjoy yourself...~


-----> google gravity boleh dimain seandainya anda bengang dengan encik google...oopppss! :) jangan marah yaa wahai encik google...lalalala~




No comments:

Post a Comment