Saturday, 28 April 2012

demam

salam...

entry kali ini nak tulis berkaitan ngan penyakit demam...penyakit yang dah lali telinga aku dengar..hehe...bukan apa...aku nak cakap sebab kat umah aku ni boleh kata semua sedang dijangkiti virus demam...bermula pada adik aku yang bongsu,darjah6...kemudian diikuti adik aku bawah aku,form4...now..mak aku pulak...hohoho...dengar kata,,kawan-kawan aku pun ada juga yang demam...wahhhhh....~ ini seriussss....

by the way,walau macam mana pun situasi anda diluar sana,saya berharap anda semua dapat menjaga kesihatan..sekarang ni musim xmenentu....kejap panasss jaaaa...kejap hujannnnn....so,sebagai precaution...minum laaa air banyak-banyak...chooppppp!!!bukan air paip yeee!! minum laaa air yang sudah dimasak mahupun air mineral or sama waktu..air paip bukan xbagus..bagus...tapiiii..lagi bagus minum air yang dah dimasak...harap maklum yee....then,,banyakkan makan buah-buahan n sayur-sayuran..jangan memilih!!!!haaa....itu yang common laaa...

........................................................................................................................................................

*tadi jalan-jalan antar adik yang form4 tu balik asrama...aku agak nakal di atas jalan raya....lalalala...nak tau apa aku buat? TAK sengaja ok......ngeeee

apakah?? lalala.....jom follow story~

the story begin : nak dijadikan story...kotak biru tu kereta mak aku..dipandu oleh budak nakal...lalala~
pastu apa lagi...aku TERikut kereta depan aku tu haaa..aku pun blur TERikut sekali...after insiden tersebut barulah sedar akan tindakan yang tidak berasas tu...kemudian aku n adik-adikku melepaskan tawayang entahapapantah....lalalala~
moral of the story : bawa kereta ikut undang-undang jalan raya..bukan ikut kereta depan..ngeeee... :D
undur diri dulu....adiossss~~




No comments:

Post a Comment