Friday, 27 April 2012

dear awak

salam....

dear awak..
saya empunya blog baru ini memohon kemaafan kerana pernah mengecewakan awak..
yea..memang salah saya..saya tau..tapi itu kisah lama..
saya padam blog lama saya pun sebab awak jugak..harap awak bahagia laaa bersama orang-orang disekeliling awak sekarang..

tulus ikhlas,
noname....



.......................................................................................................................................................................

hehehe...emo nampak...x emo sangat pun...ini sebab tadi ada majlis makan-makan sikit...birthday party my cousin..untung diaa sebab pakwe dia yang sponsor..pakwe dia orang sabahan..bila sebut bout sabah terus aku teringat about my pegawai..pegawai???lalala~ aku ROTU AIRFORCE di UiTM Shah Alam tu..ngeee..ok back to topik..

pakwe dia orang sabahan..kerja sebagai polis..jengjengjeng..dalam hati ni ada jugak laa terasa 'seronoknya dia' hehehehe...nak kata jeles xjugak...sebab aku pun ada orang yang aku sayang..but the most important now..saya sayangggg family dan rakan-rakan saya.....ngeeee....adiosss~~

p.s : happy birthday awak...semoga dirahmati..sorry la awak sebab kiter xdapat nak beli kek secret recipe untuk awak...lalalala
p.p.s : ni hadiah untuk awak..harap awak suka... :D

ni hadiah untuk awak..lalalala~

No comments:

Post a Comment